Гульцы «Цмокі-Мінск» узялі ўдзел у сусветнай дабрачыннай кампаніі ад «Макдональдс».

Традыцыйна ў лістападзе кампанія «Макдональдс» праводзіць дабрачынную акцыю «МакХэпі Дзень» на карысць дзяцей, якім патрэбна падтрымка. У гэтым годзе праект падтрымалі і «Цмокі»: Дзмітрый Паляшчук і Зісіс Сарыкопулас на пару гадзін змянілі гульнявую пляцоўку на касу рэстарана на Прытыцкага, 28. 

Гульцы крычалі «свабодная каса!», усміхаліся і, вядома, прадавалі бульбу фры. Таму што ўвесь лістапад кожныя 10 капеек з прададзенай вялікай бульбы ідуць на дабрачыннасць. 

Заданне перад гульцамі было не з простых, асабліва для нашага цэнтравога: у гэты дзень Зісіс вывучыў шмат новых рускіх слоў.

Прыемна адзначыць, што многія госці рэстарана пазнавалі ў твар нашых гульцоў, а некаторыя хлопцы прыйшлі падрыхтаванымі – з плакатамі. Але былі і тыя, хто не разумеў, што адбываецца: дзве жанчыны выказалі меркаванне, што хлопцы прыехалі з Амерыкі, а пажылы мужчына ўдакладніў ці не на мясцовых бургерах вырас наш грэк.

2 гадзіны прайшлі ва ўтульнай дружалюбнай атмасферы, створанай гульцамі, супрацоўнікамі і гасцямі «Макдональдс».

Дзмітрый Паляшчук:
Выдатнае ўражанне, людзі ўсміхаліся, настрой быў добры. Думаю, што ўсім спадабалася. Вядома, хваляваўся крыху, нават далонькі пацелі за касай. Яшчэ раз усвядоміў, што баскетбаліст – лепшая прафесія. Усюды ёсць свая спецыфіка: працаваць у «Макдональдс» зусім не проста: трэба ўвесь час мець зносіны з людзьмі і ўсміхацца. І ўвесь час пах ежы…

Не ведаю, наколькі такія акцыі эфектыўныя, але іх дакладна трэба праводзіць. Яны збліжаюць людзей і дораць хвіліны шчасця. Для мяне ўдзел у падобных імпрэзах – гэта магчымасць на секунду зрабіць некага радасней.

Бургеры? Нельга есці на працоўным месцы. З'еў адзін чызбургер пасля працы.

Зісіс Сарыкопулас: 
Гэта не першы  мой досвед удзелу ў дабрачынных акцыях. Было цікава назіраць за рэакцыяй людзей, калі яны разумелі, хто іх абслугоўвае.
Асабіста для мяне важна браць удзел у акцыях, якія прыцягваюць увагу да важных праблем. Мы, спартсмены, перш за ўсё людзі і павінны дапамагаць іншым, наколькі гэта магчыма.

Кампанія «МакХэпі Дзень» падоўжыцца да канца лістапада, а гэта значыць, што ў вас ёсць яшчэ час далучыцца.

Фота: Павел Паташнікаў

Спонсары і партнёры